História firmy DOLMAR:


História firmy je často spätá s históriou a dejinami vývojových etáp, ktoré ich píšu. Napríklad na začiatku hamburského závodu stál E. Lerp and Co. Príležitosťou pre jeho založenie Emilon Lerpon bol jeho vývoj prvej benzínovej motorovej reťazovej píly na svete v roku 1927: motorovej reťazovej píly DOLMAR "typ A". Ako vznikol názov DOLMAR? Emil Lerp bol už vtedy moderný a prezieravý podnikateľ, ktorý pochopil, ako motivovať svojich spolupracovníkov. Pri jednej súťaži objavil meno pre svoju pílu. Jednoduché, dobre znejúce a ľahko vysloveiteľné vo všetkých svetových jazykoch. Práve jeho manželka Martha túto súťaž vyhrala s návrhom DOLMAR. Pretože na tomto 739 m vysokom vrchu v Durínskom lese sa benzínová motorová reťazová píla v roku 1927 použila. Emil Lerp okrem toho pochádzal s Durínska a vrch Dolmar bol častým cieľom rodinných výletov. Píla bola tak úspešná, žeEmil Lerp meno DOLMAR preniesol aj na svoju firmu. Táto píla v celosvetovom meradle zanamenala technickú revolúciu v lesných prácach. V nasledujúcich rokoch jedno za duhým nasledovali ďalšie vývojové riešenia, ktoré ďaleko presiahli budúcnosť. V roku 1939 na trh prišiel "typ CL". Vyrábal sa takmer 30 rokov a presadil sa na celom svete. V roku 1935 nasledovala prvá elektrická píla, vyžadujúca iba jedného muža. Po nej nasledoval prvý membránový karburátor, necitlivý na polohu, priamy pohon bez prevodovky, princíp 2 hmotností, Wankelov motor a ďalšie svetové novinky, ktoré určovali ďalšie trendy vývoja.
Motorová reťazová píla DOLMAR "typ A" Vážila 58 kg a obsluvali ju dvaja muži. Dosahavala výkon 8,0 KS (5,9 kW) pri zdvihovom objeme 245 cm3."Typ CL" z roku 1939 s inovatívnou konštrukciou bol výrazne nadčasový. Táto píla sa vyrábala takmer 30 rokov a znamenala celosvetový úspech.


História spoločnosti Partner

6 komentárov:

  1. Dakujem za dolezite informacie. Planujem kupu motorovej pily na spracovanie palivoveho dreva a prace okolo domu a v zahrade a vas clanok mi velmi pomohol zorientovat sa v tejto oblasti. Este raz vdaka a prajem vela uspechov.

    Ing.Andrej Koza

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moje svedectvo Ahojte všetci. Som tu, aby som potvrdil, ako som dostal pôžičku od pána Benjamina po tom, čo som niekoľkokrát požiadal od rôznych požičiavateľov pôžičiek, ktorí sľúbili pomoc, ale nikdy mi pôžičku nedali. Kým ma môj priateľ nepriblížil pánovi Benjaminovi Leeovi, sľúbil mi pomoc a skutočne urobil, čo sľúbil, bez akejkoľvek formy omeškania. Nikdy som si nemyslel, že stále existujú spoľahlivé pôžičky na pôžičky, až kým sa nestretnem s pánom Benjaminom Lee, ktorý s tým skutočne pomohol pôžičku a zmenilo moje presvedčenie. Neviem, či nejakým spôsobom potrebujete skutočnú a naliehavú pôžičku. Môžete sa obrátiť na pána Benjamina prostredníctvom WhatsApp + 1-989-394-3740 a jeho e-mailu: Lfdsloans@outlook.com ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte všetci, dnes som super nadšená. Videl som komentáre ľudí, ktorí už dostali pôžičku od Sabinhelps@gmail.com, a potom som sa na základe ich odporúčaní rozhodol prihlásiť. Pred pár hodinami som potvrdil celkovo 10 000 eur, ktoré som požadoval z vlastného bankového účtu. Toto je naozaj skvelá správa a odporúčam každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby poslal žiadosť prostredníctvom e-mailu: sabinhelps@gmail.com alebo whatsapp her na +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I am super excited today, all thanks Lapo Micro Finance for giving me a loan. I was deceived several times trying to get a loan until I came across Lapo Micro Finance who provided me with a loan worth $ 23,000 to care for my sick child. If you need a real lender today contact Lapo .Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hľadali ste možnosti financovania kúpy nového domu, výstavby, úveru na nehnuteľnosť, refinancovania, konsolidácie dlhu, osobného alebo obchodného účelu? Vitajte v budúcnosti! S nami je financovanie jednoduché. Kontaktujte nás, pretože ponúkame naše finančné služby pri nízkej a dostupnej úrokovej sadzbe 3% na dlhodobú a krátkodobú pôžičku, so 100% garanciou úveru, záujemca by nás mal kontaktovať pre ďalšie postupy získania úveru prostredníctvom: joshuabenloancompany@aol.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. QUICK EASY EMERGENCY URGENT LOANS LOAN OFFER EVERYONE APPLY NOW +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    OdpovedaťOdstrániť